Заяви по електронен път:
- Среда за електронно връчване
- Система за електронен обмен на съобщения
- Имейл: governor@velikotarnovo.government.bg
Информация за услугата:
Център за административно обслужване:
Дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“
Адрес: 5000 Велико Търново, пл. „Център“ №2, п.к. 443
Телефон/Факс: 062 600 839
Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg
Непрекъснато работно време: от 9:00 до 17:30 часа.
Осигурен е достъп за хора с увреждания.
Постъпване на протокол заедно с приложенията към него от заседание на общинския съвет. Извършва се проверка за законосъобразност на решенията от протокола на общинския съвет.
При установяване, че решение от протокола не е в законоустановената форма, не е прието от компетентен орган, нарушени са материалноправните или административно-производствените правила се изготвя заповед, в 7 дневен срок от получаване на протокола, с която решението се връща за ново обсъждане в общинския съвет или в 14 дневен срок се издава заповед за оспорване на решението пред Административен съд – Велико Търново.
- Със заявление в звеното за административно обслужване
- Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
По електронен път:
- Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Лично от звеното за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- В Системата за сигурно електронно връчване.