Заяви по електронен път:
- Среда за електронно връчване
- Имейл: governor@velikotarnovo.government.bg
Информация за услугата:
Център за административно обслужване:
Дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“
Адрес: 5000 Велико Търново, пл. „Център“ №2, п.к. 443
Телефон/Факс: 062 600 839
Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg
Непрекъснато работно време: от 9:00 до 17:30 часа.
Осигурен е достъп за хора с увреждания.
Необходими документи:
- Заявление
- Декларация за имотно, гражданско и семейно състояние и за наличие на обстоятелствата по чл.71 от ППЗДС;
- Настанителна заповед и/или договор за наем;
- Съгласие на съответното ведомство за закупуване, в което се посочва и цената, определена от ръководителя на ведомството, съгласно чл. 89 от ППЗДС. Срока на действие на съгласието е 6 месеца;
- Ценообразуване – от съответното ведомство по местонахождение на имота;
- Данъчна оценка – получава се от звено „Местни данъци и такси“ при общината по местонахождение на имота;
- Удостоверение за трудовия стаж в съответното ведомство.
Документи, които администрацията събира по служебен път:
- Копие от Акт за държавна собственост;
Пояснения: Областният управител издава заповед, която определя условията, по които следва да бъде извършена продажбата. Заповедта се връчва на купувача Гражданския процесуален кодекс, и не подлежи на обжалване.В едномесечен срок купувачът трябва да внесе определените в заповедта суми и да представи документ, че е извършил плащането. Ако сумите не бъдат внесени в срок, преписката се счита за прекратена.
В 14-дневен срок след представяне на надлежни документи за плащане се сключва договор за продажба на жилището.
Договорът подлежи на вписване от купувача в службата по вписванията по местонахождение на недвижимия имот.
- Със заявление в центъра за административно обслужване
- Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
- Устно, в звеното за административно обслужване.
По електронен път:
- Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Лично от центъра за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
- В Системата за сигурно електронно връчване.