Заяви по електронен път:
- Среда за електронно връчване
- Имейл: governor@velikotarnovo.government.bg
Информация за услугата:
чл. 78, ал. 1 от Закона за държавната собственост;
чл. 108 и чл. 112 от Правилника за прилагане на Закона за държавната собственост;
чл. 58, ал. 5 от Закона за общинска собственост
Център за административно обслужване:
Дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“
Адрес: гр. Велико Търново, пл. „Център“ № 2, п.к. 5000
Телефони: 062 600 839
Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg
Центъра за административно обслужване е с непрекъснато работно време от 9.00 до 17.30 часа
Телефон за връзка: +359 62 600839; Факс: (062)600 839
Необходими документи:
- Заявление от кмета на община;
- Актуална скица на имота, със заверка за идентичност по стари планове, когато за съответната територия няма влязла в сила кадастрална карта – оригинал;
Документ, който администрацията събира по служебен път:
- Копие от Акт за държавна собственост
Забележка:
При необходимост могат да бъдат изискани допълнително документи
От 14 дни до 1 месец – съгласно чл. 57, ал. 1 и ал. 5 от АПК
- Със заявление в центъра за административно обслужване
- Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
- Устно, в звеното за административно обслужване.
По електронен път:
- Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Безсрочно
Не се дължи държавна такса
- Лично от центъра за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
По електронен път:
- На електронна поща, посочена от заявителя;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- В Системата за сигурно електронно връчване.