Заяви по електронен път

Информация за услугата:

Правно основание: Закона за държавната собственост - чл. 78, ал. 1 и ал. 2 и чл. 2, ал. 4 Правилника за прилагане на Закона за държавната собственост - чл. 108 и чл. 112
Орган по предоставяне: Областен управител Велико Търново

Център за административно обслужване:

Дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“

Адрес: гр. Велико Търново, пл. „Център“ № 2, п.к. 5000

Телефони: 062 600 839

Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg

Непрекъснато работно време: от 9:00 до 17:30 часа.

Осигурен е достъп за хора с увреждания.

Процедура по предоставяне:

Необходими документи:

  1. Заявление;
  2. Пълномощно (при необходимост) – оригинал или заверено копие.
  3. Документи, удостоверяващи погасяване правото на собственост на държавата и доказващи, че юридическото лице е титуляр на правото на собственост към настоящия момент (приватизационни договори с всички приложения към тях/сделки, нотариални актове, документи за продажби, делби или други) – оригинал или заверено копие;
  4. Приемо – предавателен протокол (при необходимост) – оригинал или заверено копие.
  5. Удостоверение, издадено от Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол за липса на задължения, произтичащи от неизпълнение на приватизационния договор (ако е приложима разпоредбата на чл. 78, ал. 2 от ЗДС) – оригинал;
  6. Справка – извлечение от счетоводни сметки 201 и 203 от баланса на дружеството към датата на писменото искане – оригинал;
  7. Актуална скица на имота, със заверка за идентичност по стари планове, когато за съответната територия няма влязла в сила кадастрална карта – оригинал;
  8. Удостоверение за идентичност на имота при наличие на различия в номера на имота, площта, сгради или др. – оригинал.

Документи, които администрацията събира по служебен път:

  1. Копие от Акт за държавна собственост;
  2. Документ, удостоверяващ статута на юридическото лице.
  3. Проверка на регистрация по ЕИК/БУЛСТАТ

Забележка:

При необходимост могат да бъдат изискани допълнително документи

Срок за предоставяне: Срок на изпълнение: от 14 дни до 1 месец - съгласно чл. 57, ал. 1 и ал. 5 от АПК
Образци на формуляри: Заявление П1 Отписване от актовите книги на имоти в полза на търговски дружества
Начини на заявяване:
  • Със заявление в центъра за административно обслужване
  • Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
  • Устно, в звеното за административно обслужване.

По електронен път:

  • Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
  • Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Предоставяне по електронен път: Да
Срок на действие:

Безсрочно

Такси/цени и начини на плащане:

Не се дължи държавна такса

Контрол: Няма
Обжалване: Отказът да се извърши услугата може да се обжалва пред Административен съд Велико Търново в 14 – дневен срок
Електронен адрес за предложения: frontoffice@velikotarnovo.government.bg
Начини на получаване на резултата:
  • Лично от центъра за административно обслужване;
  • По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
  • По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
  • В Системата за сигурно електронно връчване.

 Няма  ИНФОРМАЦИЯ от Административен регистър: