Заяви по електронен път:

  • Среда за електронно връчване
  • Имейл: governor@velikotarnovo.government.bg

Информация за услугата:

Правно основание: Закон за държавната собственост – чл. 71, ал. 3, чл. 72, ал. 3, чл. 74, ал. 2 и чл. 73 Правилник за прилагане на закона за държавната собственост – чл. 104, ал. 4; чл. 10, ал. 2, вр. чл. 6, ал. 1 и 2; чл. 58, ал. 3, вр. чл. 42, ал. 1; чл. 65, ал. 2, вр. чл. 61, ал. 1; чл. 77, ал. 4, вр. чл. 42, ал.1 и чл. 73, ал. 1; чл. 82, ал. 3, вр. чл. 80, ал. 1; чл. 85, ал. 6, вр. чл. 84, ал. 2
Орган по предоставяне: Областен управител

Център за административно обслужване:

Дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“

Адрес: 5000 Велико Търново, пл. „Център“ №2, п.к. 443

Телефон/Факс: 062 600 839

Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg

Непрекъснато работно време: от 9:00 до 17:30 часа.

Осигурен е достъп за хора с увреждания.

Процедура по предоставяне:

Необходими документи:

  1. Документи, удостоверяващи основанието за настъпилата промяна в обстоятелствата върху съставен акт за държавна собственост;
  2. Актуална скица на имота, издадена от компетентен орган – оригинал;
  3. Удостоверение за идентичност на имота по всички предходни планове на населеното място, издадено от техническа служба при съответната общинска администрация по местонахождение на имота (при необходимост) – оригинал;
  4. Извлечение от счетоводния баланс за дълготрайните активи на заявителя – земя и/или сгради (при необходимост);
  5. Актуално удостоверение за данъчна оценка на имота, издадено от данъчна служба при съответната общинска администрация по местонахождение на имота – оригинал (при необходимост);

Забележка:

При необходимост могат да бъдат изискани допълнително документи

Промени в обстоятелствата върху съставени актове за държавна собственост се правят въз основа на искане на съответен орган/организация. В акта се отбелязват действията по управление или разпореждане с имота; вписват се и др. обстоятелства, свързани с имота – номер и датата на новосъставени актове или актове за поправка в случаите предвидени в Закона за държавната собственост и в Правилника за прилагане на Закона за държавната собственост. Отбелязват се действия по управление, и предоставяне на концесия на недвижими имоти.

Срок за предоставяне: Oт 14 дни до 1 месец - съгласно чл. 57, ал. 1 и ал. 5 от АПК
Образци на формуляри:
Начини на заявяване:
  • Със заявление в центъра за административно обслужване
  • Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
  • Устно, в центъра за административно обслужване.

По електронен път:

  • Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
  • Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
  • Чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Предоставяне по електронен път: Да
Срок на действие: Безрочно.
Такси/цени и начини на плащане: Не се дължи държавна такса.
Контрол: Няма.
Обжалване: Отказът да се извърши услугата може да се обжалва пред Административен съд - Велико Търново в 14 – дневен срок.
Електронен адрес за предложения: frontoffice@velikotarnovo.government.bg
Начини на получаване на резултата:
  • Лично от центъра за административно обслужване;
  • По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
  • По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
  • Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
  • В Системата за сигурно електронно връчване.

НЯМА ИНФОРМАЦИЯ от Административен регистър: