Заяви по електронен път:
- Среда за електронно връчване
- Имейл: governor@velikotarnovo.government.bg
Информация за услугата:
Център за административно обслужване:
Дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“
Адрес: 5000 Велико Търново, пл. „Център“ №2, п.к. 443 Телефон/Факс: 062 600 839 Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg Непрекъснато работно време: от 9:00 до 17:30 часа. Осигурен е достъп за хора с увреждания. |
Необходими документи:
- Документи, удостоверяващи основанието за настъпилата промяна в обстоятелствата върху съставен акт за държавна собственост;
- Актуална скица на имота, издадена от компетентен орган – оригинал;
- Удостоверение за идентичност на имота по всички предходни планове на населеното място, издадено от техническа служба при съответната общинска администрация по местонахождение на имота (при необходимост) – оригинал;
- Извлечение от счетоводния баланс за дълготрайните активи на заявителя – земя и/или сгради (при необходимост);
- Актуално удостоверение за данъчна оценка на имота, издадено от данъчна служба при съответната общинска администрация по местонахождение на имота – оригинал (при необходимост);
Забележка:
При необходимост могат да бъдат изискани допълнително документи
Промени в обстоятелствата върху съставени актове за държавна собственост се правят въз основа на искане на съответен орган/организация. В акта се отбелязват действията по управление или разпореждане с имота; вписват се и др. обстоятелства, свързани с имота – номер и датата на новосъставени актове или актове за поправка в случаите предвидени в Закона за държавната собственост и в Правилника за прилагане на Закона за държавната собственост. Отбелязват се действия по управление, и предоставяне на концесия на недвижими имоти.
- Със заявление в центъра за административно обслужване
- Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
- Устно, в центъра за административно обслужване.
По електронен път:
- Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване.
- Лично от центъра за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- В Системата за сигурно електронно връчване.