Заяви по електронен път:
- Имейл: governor@velikotarnovo.government.bg
- Система за електронен обмен на съобщения
- Система за сигурно електронно връчване
Информация за услугата:
Център за административно обслужване:
Адрес за кореспонденция: 5000, Велико Търново, пл. „Център“ № 2, стая 201
Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg
Работно време: Непрекъснато от 9.00 до 17.30 часа. Почивни дни: събота и неделя
Телефон/факс за връзка: +359 62 600839
Идентификация на заявителя: Проверка дали лицето е правоимащо.
Необходими документи (комплектация):
Технически паспорт на строежа на хартиен и електронен носител в необходимия брой екземпляри.
Пояснения: Областният управител регистрира технически паспорт, предоставен от възложителя на строеж, за който областният управител е издал разрешението за строеж. Техническият паспорт е част от строителните книжа на строежа и след регистрацията един оригинал на хартиен носител и на технически носител се съхранява безсрочно в архива по ЗУТ на Областна администрация Велико Търново. Екземпляр от регистрирания технически паспорт се изпраща до всяка от съответните общини. Отказът се съобщава чрез отправяне на писмено съобщение до заинтересуваните лица.
– Със заявление в центъра за административно обслужване
– Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор
– Устно, в центъра за административно обслужване
По електронен път:
– Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща
– Чрез Системата за електронен обмен на съобщения
– Чрез Системата за сигурно електронно връчване
– Лично от центъра за административно обслужване
– Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа