Заяви по електронен път:
- Имейл: governor@velikotarnovo.government.bg
- Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги;
Информация за услугата:
Център за административно обслужване:
Адрес за кореспонденция:
Дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“
Адрес: 5000 Велико Търново, пл. „Център“ №2, п.к. 443
Работно време: от 9:00 до 17:30 часа
Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg
Стационарен телефон/Факс: 062 600 839
Фиксирана мрежа на Vivacom, стандартно таксуване
Осигурен достъп за хора с увреждания.
Идентификация на заявителя: Проверка дали лицето е правоимащо.
Необходими документи (комплектация):
1. Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ: (приложимото)
– Нотариален акт за собственост;
– Разрешение за строеж;
– Договор за концесия;
– Други документи, които са предвидени в специален/и закон/и.
2. Съгласувано задание по чл. 125, ал. 6 и ал. 7 от ЗУТ, което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл. 124а, ал. 7 от ЗУТ: (приложимото)
– Документ, че заданието е съгласувано с Министерството на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на околната среда и водите);
– Документ, че заданието е съгласувано с Министерството на културата (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
– Опорен план.
Пояснения: Услугата се предоставя в съответствие с правомощията на областен управител по ЗУТ на заявител, който е заинтересувано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ – собственик на поземлен имот, концесионер, лице, което има право да строи в чужд имот по силата на закон, или друго лице, определено в закон. Изработването на проект за подробен устройствен план (ПУП) се допуска със заповед на областния управител, с която се одобрява заданието за проектиране. Заповедта се изпраща на съответните общини за разгласяване по реда на чл. 124б, ал. 2 от ЗУТ и се публикува на официалната интернет страница на администрацията в публичен „Регистър на издадени актове за изработване и одобряване на устройствени планове и техни изменения“. Отказ за разрешаване изработването на ПУП по чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ се дава с мотивирана заповед на областния управител, която се съобщава по реда на Административнопроцесуалния кодекс (АПК).
– Със заявление в центъра за административно обслужване
– Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор
– Устно, в центъра за административно обслужване
По електронен път:
– Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща
– Чрез Системата за електронен обмен на съобщения
– Чрез Системата за сигурно електронно връчване
– Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги
– Лично от центъра за административно обслужване
– Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа