Заяви по електронен път:

Информация за услугата:

Правно основание:

Закон за държавната собственост – чл. 71, ал. 3, чл. 72, ал. 3, чл. 74, ал. 2 и чл. 73

Правилник за прилагане на закона за държавната собственост – чл. 104, ал. 4; чл. 10, ал. 2, вр. чл. 6, ал. 1 и 2; чл. 58, ал. 3, вр. чл. 42, ал. 1; чл. 65, ал. 2, вр. чл. 61, ал. 1; чл. 77, ал. 4, вр. чл. 42, ал.1 и чл. 73, ал. 1; чл. 82, ал. 3, вр. чл. 80, ал. 1; чл. 85, ал. 6, вр. чл. 84, ал. 2

Орган по предоставяне: Областен управител

Звено за административно обслужване:

Дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“

Адрес: 5000 Велико Търново, пл. „Център“ №2, п.к. 443

Телефон/Факс: 062 600 839

Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg

Непрекъснато работно време: от 9:00 до 17:30 часа.

Осигурен е достъп за хора с увреждания.

Процедура по предоставяне:

Необходими документи:

  1. Документи, удостоверяващи основанието за настъпилата промяна в обстоятелствата върху съставен акт за държавна собственост;
  2. Актуална скица на имота, издадена от компетентен орган – оригинал;
  3. Удостоверение за идентичност на имота по всички предходни планове на населеното място, издадено от техническа служба при съответната общинска администрация по местонахождение на имота (при необходимост) – оригинал;
  4. Извлечение от счетоводния баланс за дълготрайните активи на заявителя – земя и/или сгради (при необходимост);
  5. Актуално удостоверение за данъчна оценка на имота, издадено от данъчна служба при съответната общинска администрация по местонахождение на имота – оригинал (при необходимост);

Забележка:

При необходимост могат да бъдат изискани допълнително документи

Промени в обстоятелствата върху съставени актове за държавна собственост се правят въз основа на искане на съответен орган/организация. В акта се отбелязват действията по управление или разпореждане с имота; вписват се и др. обстоятелства, свързани с имота – номер и датата на новосъставени актове или актове за поправка в случаите предвидени в Закона за държавната собственост и в Правилника за прилагане на Закона за държавната собственост. Отбелязват се действия по управление, и предоставяне на концесия на недвижими имоти.

 

Срок на изпълнение: от 14 дни до 1 месец – съгласно чл. 57, ал. 1 и ал. 5 от АПК

Срок за предоставяне: 30-дневен срок
Образци на формуляри:
Начини на заявяване:

x  Със заявление в звеното за административно обслужване

x  Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;

x  Устно, в звеното за административно обслужване.

По електронен път:

x  Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;

x  Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;

x  Чрез Системата за сигурно електронно връчване;

Предоставяне по електронен път: Не
Срок на действие: Безсрочно.
Такси/цени и начини на плащане: Не се дължи държавна такса.
Контрол: Няма
Обжалване: Отказът да се извърши услугата може да се обжалва пред Административен съд - Велико Търново в 14 – дневен срок.
Електронен адрес за предложения: frontoffice@velikotarnovo.government.bg
Начини на получаване на резултата:

x  Лично от звеното за административно обслужване;

x   По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;

x   По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;

x   Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;

x   В Системата за сигурно електронно връчване.

ИНФОРМАЦИЯ от Административен регистър: ТУК