Заяви по електронен път:
- Платформа за достъп до обществена информация
- Единен портал за достъп до електронни административни услуги
- Уеб базирано за електронни услуги
- Платформа за продажба на имоти държавна собственост
- Среда за електронно връчване
- Имейл: governor@velikotarnovo.government.bg
Информация за услугата:
Закон за държавната собственост – чл. 71, ал. 3, чл. 72, ал. 3, чл. 74, ал. 2 и чл. 73
Правилник за прилагане на закона за държавната собственост – чл. 104, ал. 4; чл. 10, ал. 2, вр. чл. 6, ал. 1 и 2; чл. 58, ал. 3, вр. чл. 42, ал. 1; чл. 65, ал. 2, вр. чл. 61, ал. 1; чл. 77, ал. 4, вр. чл. 42, ал.1 и чл. 73, ал. 1; чл. 82, ал. 3, вр. чл. 80, ал. 1; чл. 85, ал. 6, вр. чл. 84, ал. 2
Звено за административно обслужване:
Дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“
Адрес: 5000 Велико Търново, пл. „Център“ №2, п.к. 443
Телефон/Факс: 062 600 839
Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg
Непрекъснато работно време: от 9:00 до 17:30 часа.
Осигурен е достъп за хора с увреждания.
Необходими документи:
- Документи, удостоверяващи основанието за настъпилата промяна в обстоятелствата върху съставен акт за държавна собственост;
- Актуална скица на имота, издадена от компетентен орган – оригинал;
- Удостоверение за идентичност на имота по всички предходни планове на населеното място, издадено от техническа служба при съответната общинска администрация по местонахождение на имота (при необходимост) – оригинал;
- Извлечение от счетоводния баланс за дълготрайните активи на заявителя – земя и/или сгради (при необходимост);
- Актуално удостоверение за данъчна оценка на имота, издадено от данъчна служба при съответната общинска администрация по местонахождение на имота – оригинал (при необходимост);
Забележка:
При необходимост могат да бъдат изискани допълнително документи
Промени в обстоятелствата върху съставени актове за държавна собственост се правят въз основа на искане на съответен орган/организация. В акта се отбелязват действията по управление или разпореждане с имота; вписват се и др. обстоятелства, свързани с имота – номер и датата на новосъставени актове или актове за поправка в случаите предвидени в Закона за държавната собственост и в Правилника за прилагане на Закона за държавната собственост. Отбелязват се действия по управление, и предоставяне на концесия на недвижими имоти.
Срок на изпълнение: от 14 дни до 1 месец – съгласно чл. 57, ал. 1 и ал. 5 от АПК
x Със заявление в звеното за административно обслужване
x Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
x Устно, в звеното за административно обслужване.
По електронен път:
x Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
x Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
x Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
x Лично от звеното за административно обслужване;
x По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
x По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
x Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
x В Системата за сигурно електронно връчване.