Заяви по електронен път:
- Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Единен портал за достъп до електронни административни услуги
- Среда за електронно връчване
- Имейл: governor@velikotarnovo.government.bg
Информация за услугата:
Правно основание:
Закон за държавната собственост – чл. 72, ал. 2
Правилник за прилагане на Закона за държавната собственост – чл. 104, ал. 3
Орган по предоставяне: Областен управител
Център за административно обслужване:
Дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“
Адрес: 5000 Велико Търново, пл. „Център“ №2, п.к. 443
Телефон/Факс: 062 600 839
Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg
Непрекъснато работно време: от 9:00 до 17:30 часа.
Осигурен е достъп за хора с увреждания.
Процедура по предоставяне:
Необходими документи:
- Заявление;
- Справка за имота от кадастралната карта и кадастралните документи;
- Удостоверение за вписаните обстоятелства по Закона за търговския регистър – за държавните предприятия ;
- Документи, които удостоверяват обстоятелствата за поправка на акта за държавна собственост.
Срок за предоставяне:
от 14 дни до 1 месец – съгласно чл.57, ал. 1 и ал.5 от АПК
Образци на формуляри:
Начини на заявяване:
- Със заявление в центъра за административно обслужване
- Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
- Устно, в центъра за административно обслужване.
По електронен път:
- Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Предоставяне по електронен път: Да
Срок на действие: Безсрочно.
Такси/цени и начини на плащане: Не се дължи държавна такса.
Контрол: Няма
Обжалване: Отказът да се извърши услугата може да се обжалва пред Административен съд - Велико Търново в 14 – дневен срок.
Електронен адрес за предложения: frontoffice@velikotarnovo.government.bg
Начини на получаване на резултата:
- Лично от центъра за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- В Системата за сигурно електронно връчване.