Заяви по електронен път:
- Със заявление по електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Единен портал за достъп до електронни административни услуги
- Среда за електронно връчване
- Имейл: governor@velikotarnovo.government.bg
Информация за услугата:
Център за административно обслужване:
Дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“
Адрес: 5000 Велико Търново, пл. „Център“ №2, п.к. 443
Телефон/Факс: 062 600 839
Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg
Непрекъснато работно време: от 9:00 до 17:30 часа.
Осигурен е достъп за хора с увреждания.
Необходими документи:
- Заявление;
- Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
При необходимост заявителят представя:
- Актуална скица на имота, когато за съответната територия няма влязла в сила кадастрална карта;
- Удостоверение за идентичност на имота от съответната община по всички предходни планове.
обикновена услуга – 7 работни дни
бърза услуга – до 3 работни дни
x Със заявление в центъра за административно обслужване
x Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор; x Устно, в центъра за административно обслужване. По електронен път: x Със заявление по електронна поща; x Чрез Системата за сигурно електронно връчване; x Единен портал за достъп до електронни административни услуги |
x Лично от центъра за административно обслужване;
x По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
x По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
x В Системата за сигурно електронно връчване