Заяви по електронен път:
- Единен портал за достъп до електронни административни услуги
- Уеб базирано за електронни услуги
- Среда за електронно връчване
- Имейл: governor@velikotarnovo.government.bg
Информация за услугата:
Звено за административно обслужване:
Адрес за кореспонденция: 5000, Велико Търново, пл. „Център“ № 2, стая 201
Адрес на електронна поща: governor.velikotarnovo.government.bg
Работно време: Непрекъснато от 9.00 до 17.00 часа. Почивни дни: събота и неделя
Телефон за връзка: +359 62 600839; Факс: (062)600 839
Идентификация на заявителя:
Проверка дали лицето е правоимащо – да е било или в момента е в трудово/служебно правоотношение с Областен управител на област Велико Търново
Необходими документи (комплектация):
- Заявление по образец;
- Ведомости за работни заплати за периода.
Пояснения: Удостоверение (УП 2) се издава на база данни взети от ведомостите за работни заплати, за период посочен в заявлението за АУ.
Съгласно Кодекс за социално осигуряване – чл. 5, ал. 7, т. 1, в сила от 01.01.2018 г.:
Осигурителят /Областен управител/ е длъжен в 14-дневен срок да издава безплатно документи за осигурителен стаж и осигурителен доход, както и да удостоверява факти и обстоятелства, свързани с тях, по искане на осигуреното лице или негов представител – за периоди преди 1 януари 2000 г.
x Със заявление в звеното за административно обслужване
x Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
x Устно, в звеното за административно обслужване.
По електронен път:
x Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
x Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
x Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги;
x Лично от звеното за административно обслужване;
x Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
x По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
x В Системата за сигурно електронно връчване